دانلود رساله مرکز هنرهای نمایشی
فصل اول: معرفی کلیات طرح
اطلاعات مربوط به پروژه نهایی ۲
۱-۱- عنوان پروژه نهایی ۲
۱-۲- عنوان بخش عملی ۲
۱-۳- اطلاعات استاد راهنما ۲
۱-۴- جزئیات طرح ۲
۱-۵- هدف از اجرای پروژه ۳
۱-۶- کلید واژگان ۳
۱-۷- روش پژوهش ۳
۱-۸- پیش بینی تکنیکهای مورد استفاده ۳
۱-۹- جدول زمانی ۳
۱-۱۰- فهرست منابع پا.یان نامه ۳
فصل دوم: بازشناسی وضع موجود و اقلیم
۲-۱- موقعیت جغرافیایی ۵
۲-۲-مطالعات تاریخی شهر ۵
۲-۳-قاینات در سپیده دم تاریخ ۷
۲-۴-واژه قاین ۱۰
۲-۵-جغرافیای طبیعی ۱۱
۲-۶-ناهمواری ها ۱۱
۲-۷-مشخصات اقلیمی ۱۱
۲-۸-رطوبت نسبی ۱۱
۲-۹-آب و هوا ۱۲
۲-۱۰-ساخت و بافت شهر ۱۲
۲-۱۱-مذهب ۱۳
۲-۱۲-فضاهای مذهبی ۱۳
۲-۱۳-گویش مردم ۱۳
۲-۱۴-بناهای برجسته ۱۳
۲-۱۵-تعیین موقعیت و جایگاه بافت تاریخی ۱۶
۲-۱۶-تعیین محدوده بافت تاریخی ۱۷
۲-۱۷-شناخت و معرفی ساختار قدیمی شهر ۱۸
۲-۱۸-بازار و واحدهای تجاری ۱۹
۲-۱۹-روند دگرگونی سازمان فضایی کالبد قدیمی در روند توسعه ۲۳
۲-۲۰-جایگاه بافت قدیمی در ساختار امروز ۲۴
۲-۲۱-عملکرد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بافت ۲۵
۲-۲۲-مطالعه تأسیسات در بافت ۲۶
۲-۲۳-شناخت عناصر، فضاها و … فرهنگی، تاریخی ۲۶
۲-۲۴-مطالعات جمعیتی و اجتماعی ۲۸
۲-۲۶-مشخصات کلی بخش قدیمی و نگاهی به ویژگی های اجتماعی آن ۲۸
۲-۲۷-بررسی کلی استقرار ساکنین در بافت ۲۹
۲-۲۸- جمع بندی و آسیب شناسی بافت ۳۰
۲-۲۹- نتیجه گیری ۳۲
۲-۲۹-۱-جمع بندی و آسیب شناسی اقتصادی بافت ۳۲
۲-۲۹-۲- استنتاج و تحلیل مطالعات کالبدی و تدوین قابلیت ها ۳۲
۲-۲۹-۳-استنتاج و تحلیل مطالعات جمعیتی و اجتماعی ۳۴
۲-۳۰-منابع و مؤاخذ ۳۵
فصل سوم: مبانی نظری
۳-۱-آیین نمایشی در شهر ۳۷
۳-۲-فضای نمایش ۳۸
۳-۳-صحنه؛ آشکارترین نشانه تئاتر ۳۸
۳-۴-دلایل انتخاب پروژه مرکز هنرهای نمایشی ۴۰
۳-۵-انتخاب سایت ۴۶
۳-۶-جدول انتخاب بهترین نوع آرایش با توجه به نقاط ضعف و قدرت ۵۰
۳-۷-نتیجه گیری ۵۶
۳-۸-منابع و مؤاخذ ۵۷
فصل چهارم: نمایش در گستره تاریخ
۱-۴-تاریخچه نمایش در ایران ۵۹
۴-۱-۱-نمایش های پیش از اسلام ۵۹
۴-۱-۲-نمایش پس از اسلام ۶۱
۴-۱-۳-نمایش معاصر ۶۳
۴-۲-انواع نمایش در ایران ۶۶
۴-۲-۱-نمایش های کاروانی ۶۷
۴-۲-۱-۱-مراسم قالی شویان ۷۰
۴-۲-۱-۲-رابطه مراسم قالی شویان با آیین مهرپرستی ایران باستان ۷۰
۴-۲-۲-داستان گویی نمایشگرانه (نقالی) ۷۰
۴-۲-۳-نمایش عروسکی ۷۲
۴-۲-۴-نمایش های تعزیه ۷۴
۴-۲-۵-نمایش های خنده دار ۷۷
۴-۲-۶-نمایش های باختری ۷۸
۴-۲-۶-۱-تأثیر نمایشنامه های خارجی در ایران ۸۱
۴-۲-۶-۲-جشنواره های تئاتر در ایران پس از انقلاب اسلامی ۸۲
۴-۳-منابع و مؤاخذ ۸۴
فصل پنجم: برنامه ریزی کالبدی
۵-۱-استانداردها و ضوابط ۸۶
۵-۱-۱-کتابخانه ۸۶
۵-۱-۲-نمایشگاه ۸۸
۵-۱-۳-سالن های اجتماعات ۸۹
۵-۱-۴-فضاهای اداری ۹۱
۵-۲-طراحی تالار نمایش ۹۴
۵-۳-حجم تالار ۹۴
۵-۴-فرم متناسب برای تالار همایش ۹۴
۵-۵-محدودیت های آکوستیک در سالن ۹۵
۵-۶-شیب کف سالن ۹۵
۵-۷-ورودی نمایشگران ۹۶
۵-۸-پیش صحنه ۹۶
۵-۹-دامنه دید ۹۶
۵-۱۰-اندازه و فرم سالن ۹۷
۵-۱۱-خروجی ها و مفهوم فرار ۹۷
۵-۱۲-عرض خروجی ها ۹۸
۵-۱۳-منابع و مؤاخذ ۹۹
فصل ششم: الگوهای طراحی
تحلیل نمونه های مشابه ۱۰۱
۶-۱-نگاهی به معماری تکیه دولت ۱۰۱
۶-۱-۱-معماری تکیه دولت ۱۰۳
۶-۱-۲-موقعیت تکیه دولت ۱۰۵
۶-۱-۳-معمار تکیه دولت ۱۰۵
۶-۱-۴-تاریخ احداث تکیه دولت ۱۰۶
۶-۲-مرکز هنرهای نمایشی کیمل ۱۰۸
۶-۳-مرکز هنرهای نمایشی چهارفصل تورنتو ۱۱۲
۶-۴-مرکز هنرهای نمایشی لینکولن ۱۱۵
۶-۵-مرکز هنرهای نمایشی بتل ۱۱۸
۶-۶-تئاتر جدید گلوب نیویورک ۱۲۱
۶-۷-منابع و مؤاخذ ۱۲۳
منابع و مؤاخذ ۱۲۴
تعداد فایل ها |
۱ عدد |
نوع فایل ها |
word 2007 |
حجم کل فایل |
۶٫۱۱ مگابایت فایل Zip (فشرده شده ) |
توضیحات |
پشتیبانی در word نسخه ۲۰۰۷ و بالاتر |